I'm back!

Tjo!

Det var inte igår! Eller snarare februari.... Ja, vad kan man säga. Jag bröt foten, opererade, låg hemma i 2 månader och sen kom jag aldrig riktigt igång igen. Men nu är jag här igen, 4 månader senare....

Får se hur aktiv jag är, ska åka till USA om en vecka och kommer inte kunna ladda upp bilder på samma sätt där. Antingen skriver jag inget eller så kommer jag nörda ihop ett inlägg om dagen. Vi får se hur det blir ;) Har lite nya fotosessioner att visa så småningom, de är inte så nya längre but what the fuck! Jag kanske har någon av mina jätte tidiga sessioner att ladda upp, jag skulle ju ladda upp alla sa jag en gång i tiden. Vet inte riktigt hur jag tänkte där. XD

Det som händer nu är att jag ska till USA i en månad. Ska bland annat åka road-tripp till Gran Canyon och LAS VEGAS!!! Jag är helt hysteriskt glad! Jag sökte också in till två fotoskolor under våren och var på intervju hos båda (Gamleby och Göteborg Yrkeshögskola). Kom inte in i Gbg och är reserv på Gamleby. Jag sitter och hoppas att alla blir sjuka eller får jobb eller nått så jag kan plugga där. Vill så in i helvete dit så det inte är sant!

Aja, nog babblat för mig. Ska ladda upp en session gammal som stryk som ligger lagrad här, kanske kommer nån ny bild också innan jag åker. :)

Ha det bäst alla mina otroligt få läsare! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0