Wilykit - 2008-06-03



Wops! Jag måste ha varit väldigt produktiv den 3 juni! Jag ser att jag fotograferade Tove och Wilykit på samma sag! Om jag är inspirerad så orkar jag aldrig vänta, vill göra allt just den sekunden jag får idén!

Den här sessionen minns jag tydligt att jag ville ha för mitt nya fina golv. Temat är uppenbarligen svartvit, både fotografiskt och klädesmässigt. Vi la till och med till en vit lins.

Ljussättningen var dagsljus från mitt fönster, så även här fick jag ha hög ISO. De blev ganska brusigt och inte de bästa bilderna jag tagit tyvärr. Fick inte till ljuset tycker jag. Men jag ägde ingen reflexskärm än så det kan inte hjälpas.

Wilykit är en jätte trevlig modell från Karlstad. Jag har inte koll på vad hon pysslar med nu, men vi hade några få sessioner ihop. Hon har en underbar figur och jag älskar att hon inte är en zero-size modell! Jag tänker inte följa normen med att bara fota smala tjejer. Jag fotar de som jag ser något extra i, oavsett ålder eller storlek. Och Wilykit har verkligen det där lilla extra!







Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Wilykit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0