Tron

Då är jag tillbaka ifrån bion! Tron var bra, men skulle säkert vara bättre ifall man visste bakgrund storyn! Den var inte menad för 3D i början och hade många 2D scener som de fixat till. Passade mig alldeles utmärkt eftersom dålig 3D ger en huvudverk. Men detta slapp jag alltså undan! Filmen är mycket snyggt gjort och har lagom med actionscenener. Men det bästa för mig var såklart kläderna och sminket. Gem (tjejen med vitt hår) var helt klart min favorit! Hon har ingen stor del i filmen förutom att stå och sitta på ett snyggt sätt, men men, det kan jag leva med.

Jag kan nog rekommendera filmen bara för att den är så vansinnigt snyggt gjord! Storyn är helt okej men inget utöver det vanliga. Tror den skulle vara snyggare som 2D, men 3D var inte dåligt gjord. Se den om ni vill, annars låt bli! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0