The Tourist

Då var jag tillbaka ifrån bion. Lustigt nog blev det inte Tron. När jag kollade på biljetter i förmiddags var det fullt med lediga platser, men när jag kollade igen på kvällen var allt fullbokat, förutom två platser! Jag tog såklart tillfället i akt och köpte en av platserna och åkte glatt till bion. Där fick jag sedan reda på att 3D maskinen var trasig och att hela filmen var inställd. Det var tydligen något fel med hemsidan så två platser såg ut att vara lediga, såklart den jag köpte. Men, istället fick jag se The Tourist gratis som plåster på såren. Jag klagar verkligen inte, hade tänkt se den ändå. Jag älskar SF!

Vad finns det att säga om The Tourist då... Den var bra, rolig och lagom action. Det kan aldrig gå fel med Johnny Depp och Angelina Jolie var otroligt vacker. Tyvärr satt det tre hysteriska tjejer bredvid mig som var tvungna att pladdra och kommentera allt i filmen! Visst är det okej om man suckar, hoppar till och viskar till sin kompis ibland, men INTE hela tiden! Fick fnatt på dem, så det förstörde ganska mycket av filmen. Ni skulle nog också få det efter 10 kommenterar som "Åh va snygg hon är... och smal också!". GAH!

Okej, tillbaka till filmen. Här får ni vad SF har att säga om den:
"Under en improviserad resa till Europa för att laga ett brustet hjärta, snubblar Frank oväntat in i ett flirtigt möte med Elise, en extraordinär kvinna som medvetet har korsat hans väg. Med de hisnande vackra Venedig och Paris som bakgrund, utvecklas deras romans snabbt och omedvetet och snart befinner de sig i en dödligt katt och råtta lek."

Jag är osäker om jag vill rekommendera den. Den är bra, verkligen, men vet inte om det är värt att lägga pengar på den? Men om man tycker om romantiska action komedier på mild nivå så är detta nått för dig! Men var beredd på att det sitter unga tjejer och suckar avundsjukt över att deras liv inte är s spännande. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0