Nia - 2008-09-20



Nia var en jätte söt tjej jag kände för några år sedan. När hon satte i sitt underbara hår var jag bara tvungen att fotografera henne! Och jag hade sett denna gröna kran liggande på hamnen.

Jag hade inte köt en reflexskärm än, så det förstörde verkligen de här bilderna! Allt var mörkt och grönt, och jag kunde verkligen inte retuschera för 5 öre. De bilderna jag lägger upp nu är den gamla retuschen med några små ändringar jag har gjort nu. T ex har jag tagit bort den gröna tonen från ansiktet, ljusat upp och fixat till hyn och ögonen. Det var verkligen synd att den här sessionen inte blev så lyckad, jag hade en underbar miljö och modell men strulade ändå till den. Aja, bilderna blev mycket bättre nu efter en kort retusch!





Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Nia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0