Lets try it again...

Har nu köpt en biobiljett till Tron ikväll. Om jag har tur kanske jag får till och med se den. Skulle dock inte klaga på att få se en till bio gratis! ;) Den största anledningen varför jag ska dit är för att jag ska hämta ut två gratis förhandsvisningsbiljetter till Burlesque. Mycket förhandsvisningar nu, and i love it! SF bioklubb är det bästa som finns! Burlesque kommer vara den 4 bion jag har sett på 2 veckor, och jag har inte behövt betala för en ända av dem! 2 förhandsvisningar, en gratis pga att maskinen var trasig och en på ett presentkort jag fick i julklapp. Har jag sagt att jag älskar att gå på bio!?

På tala om Tron måste jag erkänna en sak! Jag har inte sett den första filmen och vet absolut ingenting om historien, men det var tack vare denna gudomligt snygga kvinna och hennes smink som får mig att vilja se den! INSPIRATION! Jenni, jag tänker på dig och hoppas att du någon gång vill köra en fotosession inspirerad av detta! (lägger till en bild för er som inte vet vem underbara Jenni ifrån Göteborg är).






Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Jenny Wimmerstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0