Games and movies

Hejsan hoppsan!

Det var länge sedan jag skrev, men det är bara för att absolut ingenting har hänt! Har spenderat morgonen åt mitt nya tv-spel Okami (kolla video här) och kvällarna på jobbet. Idag besökte jag också min kära vän SF. Nej, jag var inte på en till bio, utan hämtade två förhandsvisningsbiljetter! Minns ni att jag för nån vecka sedan pratade om filmen "The Kings Speech" och hur gärna jag ville se den. Roligt nog fick jag veta några dagar senare att den skulle visas gratis, så nu har jag två biljetter till på tisdag den 1 feb! Lääääängtar! Ska ta med mig mamma, hon och jag går aldrig på bio och det är sällan det finns en film vi båda vill se.

På tala om film så har jag, Isak och Robin börjat på Star Wars trilogin (de äldre filmerna). Såg första nån dag sen och ska se tvåan på torsdag. De är löjligt bra, även fast man sitter och stör sig på massa saker. Har ni t ex lagt märket på att Luke Skywalker har på sig en gul läderjacka i sista scenen i första filmen (den då de går fram och får medaljer från princess Lea)? Den är så otroligt ful så det finns inte. Men jag älskar honom ändå.

May the force be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0