En idé!

Godmorgon på er alla!
Somnade äntligen igår runt 4 tiden, men inte utan att jag hade några planer. Just nu är det väldigt lite att göra på jobbet, så har en massa lediga dagar framför mig som jag måste fylla i.

Min tanke var att skapa en ny kategori här på bloggen där jag lägger till alla fotosessioner jag har haft med modeller. Börjar med min första session, några bilder, lite text om när det var osv. Och att jag sedan gör så fram till idag. Det blir en herrans massa bilder, men då har man alla samlade på ett och samma ställe!

Vad tror ni!? Är det en bra idé? Skulle ni uppskatta att kunna bläddra igenom alla mina tidigare mode-, modell- och porträttbilder? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Arathin

Oh absolut! Jag tycker det är en jättebra idé, då jag älskar att kolla på vad andra har gjort :)

2011-01-26 @ 12:53:14
URL: http://arathin.soclog.se/p/
Postat av: Nathalie E.

Låter som en bra idé! Skönt att kunna scrolla igenom även sådant som varit och njuta av lite snygga sessions. :)

2011-01-26 @ 13:12:44
URL: http://evrung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0