Emma - 2008-10-05



Här har vi den första fotosessionen mellan mig och underbara Emma! Vi har haft många fler efter det och jag älskar verkligen att fotografera henne! Emma är helt klart min musa Nr 2!

Jag hade sett många bilder av henne på internet och ville jätte gärna fota henne. När hon ställde upp behövde vi bara ett tema. Jag hade redan spanat in hennes snygga peruk och klädesvalet följde naturligt.

Bilderna är fotograferade vid gamla Växthuset i Karlstad, bortanför Kroppkärrsjön. Jag älskar att fotografera nära hemma, då kan man snabbt gå och kolla igenom bilderna efteråt!

Retuscheringen märker jag är både gamla och ny. Kan ni gissa vilka som är vilka? Den översta bilder är såklart ny men resten får ni lista ut själva! Bild nr 3 känner nog många igen! Det är en av mina favoritbilder och har varit med i många utställningar!







Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Emma Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0