Emelie - 2008-10-06



Emelie och jag gick i samma klass i 9an på rudsskolan. Underbart trevlig tjej som grym på smink! Men framför allt är hon en konstnär och målar hysteriskt snyggt! Kolla här!

Bilderna är tagna i närheten av Karlstads bibliotek vid älven. Har bara använt mig av befintligt ljus och är rätt nöjd med resultatet. Hyn blev fin och jämn, men framför är hennes ögon to die for!

Ny/gammal retusch här med. Tog den gamla och finputsade hyn bara! Lägg märket till de kalla tonerna. Jag älskar kalla toner! bättre att bilderna är mer blåa än gula har jag alltid tyckt. Men har börjat fota mer varma färger nu.







Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Emelie Haglund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0