Public Street - 2008-12-19



Public Street är ett band som mina kompisar har startat. Tobias, Isak, Fredrik och Robin (ordningen från bilden ovan). De är jätte duktiga och spelar vad jag kallar "glad" musik. Jag kan inte förklara så lyssna för er själva här!

Dessa bilder tog vi inne i Karlstads Universitet en kväll. Jag är den första som erkänner att de inte är så bra. Jag skyller på min gamla kamera (Canon 400D) som verkligen inte kunde ta bra kort med dålig belysning. Men det är ju inte bara kamerans fel! ;) Utomhus och befintligt dagsljus är vad jag är bäst på. Jag har fortfarande svårt att ta kort innomhus eller i dåligt ljus. Jag behöver verkligen köpa mig några studioblixtar!

Retuschen är väldigt enkel och tråkig. Men men, man måste misslyckas några gånger för att lära sig och utvecklas!



Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell: Public Street: (Fredrik Andersson, Ísak Ásgeirsson, Tobias, Robin Dalgren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0