Louize - 2008-12-06



I denna session har jag bara en bra bild. Men även denna är en av mina bästa. Den har varit med i flera utställningar och många av er känner säkert igen den.

Modellen heter Louize och vi kontaktade varandra via Modellbilder.se. Vi tog hennes bil och åkte till en övergiven fabrik i närheten av Grums. Det är sjukt hur mycket skräp det fanns där inne! Högarna var flera meter höga och det var en enormt stor byggnad! Jag hittade allt möjligt konstigt där inne, men det sjukaste var att några gamla bowlingkulor låg och skräpade.

Tyvärr var det väldigt dåligt ljus och min blixt till kameran var skit. Men skulle verkligen vilja åka tillbaka dit någon gång när jag har bättre utrustning! Retuschen är en enkel siluett. Jag redigerade om den för nått år sedan och tog helt bort bakgrunden utanför fönstret. Tycker det blev himla snygg som ren svartvit!

Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Louize Antonsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0