Jenni - 2009-01-18



Då har vi äntligen kommit till min första session med übersöta Jenni från Göteborg! Jag kontaktade henne på internet och ville jätte gärna fota henne! Hon ställde självklart upp och jag fotade henne under en vistelse i Göteborg.

Det var vinter och kallt, men vi traskade upp i Nordstans parkeringshus för att fota. Som tur va hittade vi en trappuppgång som var väl belys och aningen varmare!

För er som inte känner till kan jag berätta att Jenni är frisör. Hon är grym på det och har vunnit flertals pris i olika tävlingar. Numera jobbar hon på sig egna frisörsalong i Göteborg som heter Bangs for Memories. Gå och kolla!

Jag ville utnyttja Jennis kunskaper i såväl hår som smink för den här fotosessionen. Retuschering har blivit lite bättre, men fortfarande på det överdrivna hållet. Ni ser hur mycket jag älskar kalla toner!











Fotograf / retusch: Rebecka Bergvall
Modell / smink: Jenni Wimmerstedt



Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt snygga bilder ;)

2011-02-14 @ 18:51:04
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0