Ny blogg!

Har äntligen skaffat mig en seriös blogg! Har tänkt länga på det men har bara inte blivit av. Men nu så! Har suttit och pysslat på olika inställningar och designen hela dagen. Det kommer nog bli många fler ändringar, så om den ändras hipp och happ så vet ni varför!

Tanken med den här bloggen är framför allt att ladda upp olika bilder. Men det kommer nog bli lite tankar och recensioner på spel och filmer också. Vi märker vad som kommer upp!

Måste ta med en bild också! Här är en av mina vinterbilder jag nyss tog med mitt splittrans nya Canon 24.70mm objektiv!




Kommentarer
Postat av: Solveig

Så roligt, Rebecka! Jag kommer att följa dig i bloggandet, så klart. Vinterbilden är underbar, kan sitta och titta länge på den. Var är den tagen? I Värmland eller Göteborg? Lycka till!

2010-12-13 @ 09:42:18
Postat av: Rebecka Bergvall

Det är fotograferat borta vid Alstersjön, om du vet vart jag menar?

2010-12-13 @ 11:12:24
URL: http://rebeckabergvall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0