Komma igång!

Jag har bestämt mig, jag måste börja fotografera mer!
Det senaste året har inte varit bra för mitt fotande. Jag tappade intresset lite, min kamera gick sönder, jag blev blåst på en annan kamera. Men nu har jag en fullt fungerande kamera (Canon 5D) och ett nytt underbart objektiv (Canon 24-70mm). Nu har jag inga ursäkter längre!

Jag är himla sugen på att börja fotografera modellbilder igen, speciellt alternativa. Visst är det lite svårt med kylan och mörkret, men det ska gå att lösa. Om jag hade en bra hemmastudio skulle det såklart vara bäst, men det har jag inte och får lösa det på annat sätt! Har frågat runt lite bland olika tjejer i Karlstad, sådana jag ser något speciellt hos. Förhoppningsvis har jag lite fotograferingar inbokade till januari! Och självklart kommer bilderna dyka upp här på min blogg!

Om någon av er är intresserade så hör av er till min e-mail: [email protected]. Kan inte lova nått, men hör gärna av er!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0